Bývalí zákazníci

Autor: Stanislav Čačko | 22.7.2013 o 11:19 | Karma článku: 7,53 | Prečítané:  801x

Bolo horúce nedeľné popoludnie a my sme sa rozhodli, že opustíme našu dobre známu dedinu a strávime nejaký čas v meste. Ak sa to mesto dá vôbec mestom nazvať.  Zišli sme sa v celkom dobrom zložení, viac menej rodinnom a všetko nasvedčovalo tomu, že si niekde príjemne  posedíme.

Od rána som mal chuť na mojito, ale keďže medzi nami boli aj neskôr narodení začali sme pekne v zmrzlinárni. Trochu sme sa schladili a rozdelili na tých, ktorí idú do kina a na tých, ktorí idú na drink/pizzu/cestoviny/whatever.  Po chutnej zmrzline sme sa teda posunuli ďalej do centra na terasu pizzerie s honosným názvom.

Bolo ešte pomerne skoro, cca päť hodín popoludní a tak sme boli zrejme prvými návštevníkmi.  Pani čašníčka, ktorú sme vytrhli z letargie sediac na terase si ani nestihla zapáliť svoju cigaretku a už sa musela „hnať do roboty." O malú chvíľu už stála pri nás - 5 (slovom piatich) ľuďoch s 1 (slovom jedným) jedálno-nápojovým lístkom. A hneď sa nás aj opýtala, čo si dáme na pitie. Keďže sme všetci nerozhodné osoby, tak som jej prívetivo naznačil, že my si vyberieme, nech príde ochvíľu a ešte som sa jej ako slušný zákazník opýtal, či majú aj miešané drinky. Odpovedala : Áno..a už na odchode ukázala rukou na jedálny lístok. Zrejme to malo znamenať niečo ako: Áno, máme široký výber alko aj nealko miešaných drinkov, môžete si vybrať z nápojového lístka. Túto vetu som si len predstavoval pod majestátnym gestom pani čašníčky na odchode (v prázdnom „exkluzívnom" podniku).  Zhodou okolností v ponuke bolo mojito, tým pádom bola moja voľba jasná. Na terase pribudli ďalšie 2 (slovom dve) štamgastky. Keď sa pani čašníčka priblížila s papierikom v ruke, aby si zapísala naše požiadavky. Objednal som si mojito. „Mojito nerobíme, všetky ostatné drinky robíme." Hmmm..to som si mal asi domyslieť z toho veľavravného gesta. „Tak Tequilu. A cestoviny."  Zvyšok si objednal colu a minerálku. Moja mojito kolegyňa si teda z ponuky vybrala Piňacoládu a a pizzu a ďalšia cestoviny.

Po dosť dlhom čase sme sa dočkali nápojov. A spokojne sme čakali na pizzu a dvojo cestovín. Aké bolo naše prekvapenie, keď pani čašníčka priniesla dvojo pízz a jedni cestoviny. Čo už keď pomenovali pizzu aj cestoviny rovnakým názvom. Na sekundu blondína aj rozmýšľala, že to nechá tak a pizzu si vezme, no neboli na nej práve najchutnejšie ingrediencie. A tak pani čašníčke oznámila skutočnosť, že si priala cestoviny. „Vy ste chceli cestoviny? Aha" A s pohľadom krvilačnej veveričky odišla. Po niekoľkých minútach došli aj cestoviny, ktorých polovica zostala v tanieri. Nevydarili sa. Asi preto, že boli pripravované narýchlo. Alebo inak. J Dopili sme, dojedli, zaplatili a odišli.

Oznam:  Týmto spôsobom chcem pozdraviť milé a ochotné pani čašníčky, ktoré si svoju prácu vážia a robia ju s láskou a svedomito a berú ju ako službu. A tým, ktoré ich práca nebaví chcem odkázať, aby to nechali tak a išli domov. Potom majú zlý deň nielen ony, ale aj zákazníci. A nespokojný zákazník je...bývalý zákazník.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí, tvrdí nová aplikácia určená pre deti bohatých.

TV

Chcete cvičiť? Takto si zostavíte ten správny tréningový plán

Tréner Radovan Gergeľ radí, ako začať cvičiť.


Už ste čítali?